ZOO – 17.01.2015

Dzisiaj byłem w fantastycznym miejscu. Byłem w ZOO! Jeszcze nigdy nie widziałem tyle fajnych zwierząt.

IMG_3941

Przywitały nas dostojne lwy:

IMG_3944


Zacząłem od spotkania się z Panem Hipopotamem.

IMG_3954 IMG_3962 IMG_3946

Coś czuję, że schrupał by mnie w jednym kawałku. 🙂


Następnie spotkałem się z Panią Antylopą. Zakręcoooooooone rogi 🙂

IMG_3976


Pani Żyrafa chyba chciała dać mi buzi :* ,a może mojej mamie?

IMG_3995

Gdyby była potrzeba, to ciekawe gdzie na szyi żyrafy trzeba by było umieścić tracheo 🙂 ?


Drodzy podróżnicy. Gdy spotkacie na swojej drodze tego kotka, to zachowajcie spokój!

IMG_4010


A Pan Osioł chyba czuł się bardzo samotny 😦

IMG_4047

This entry was posted in wyzwania and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to ZOO – 17.01.2015

  1. wapeł says:

    taka długa szyja, że ja bym zrobił kilka tracheo. co parę metrów. a co.

    Like

Leave a comment